Foglalási szabályzat
Tisztelt ügyfelünk!
Tájékoztatunk, hogy az árak tájékoztató jellegűek. Foglalásod csak abban az esetben érvényes, ha azt visszaigazoltuk valamilyen formában (pl. e-mail, telefon)
Amennyiben mégsem felel meg és szeretnéd lemondani a lefoglalt időpontot, e-mailben vagy telefonon jelezheted felénk!
Ha a fenntartott időpontban valamilyen okból nem tudsz megjelenni a helyszínen, kérjük időben jelezd felénk! Tekintettel arra, hogy az átszervezés időbe telik, a lemondás / időpont módosítás díjmentesen a lefoglalt időpont előtt 48 órával lehetséges (e-mailben vagy telefonon) figyelembe véve a nyitva tartást.
Ha 48 órán belül mondod le, akkor a következő látogatásodnál rendszerünk automatikusan felszámolja számodra az elmaradt szolgáltatás értékének anyagköltséggel csökkentett összegét (20%), amely kollégánk munkadíját fedezi. (Ez abban az esetben is érvényes, ha az időpontod áthelyezését vagy törlését betegség miatt kéred.)
Több, mint 10 perces késés esetén: a rendelkezésre álló időt tudjuk biztosítani számodra, hiszen nem várakoztathatjuk meg a következő vendéget. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ebben az esetben is a befoglalt szolgáltatás teljes költségét szükséges felszámolnunk kollégánk számára.
Előfordulhat, hogy nagyobb késésnél a kért szolgáltatást nem tudjuk biztosítani. Ilyenkor kérésedre egy új időpontot foglalunk számodra.
Fontos! Ha az új időponton nem jelensz meg, vagy 24 órán belül lemondod, következő látogatásod alkalmával rendszerünk automatikusan felszámolja az általad kihagyott szolgáltatás árát. (Ez abban az esetben is érvényes, ha betegség miatt nem jelensz meg vagy mondod le az időpontod, hiszen az előző időpontodat már elmulasztottad.)
Kérjük, vedd figyelembe, hogy az e-mailben és Messengeren történő megkereséseket lehetőségeinkhez mérten tudjuk fogadni, azaz: hétfőtől-szombatig 9.00 és 19.00 óra között. A lemondás leggyorsabb módja, ha telefonon keresel fel bennünket.
Adataidat bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk tovább!
Tájékoztatunk, hogy az árak tájékoztató jellegűek. Foglalásod csak abban az esetben érvényes, ha azt visszaigazoltuk valamilyen formában (pl. e-mail, telefon)
Amennyiben mégsem felel meg és szeretnéd lemondani a lefoglalt időpontot, e-mailben vagy telefonon jelezheted felénk!
Ha a fenntartott időpontban valamilyen okból nem tudsz megjelenni a helyszínen, kérjük időben jelezd felénk! Tekintettel arra, hogy az átszervezés időbe telik, a lemondás / időpont módosítás díjmentesen a lefoglalt időpont előtt 48 órával lehetséges (e-mailben vagy telefonon) figyelembe véve a nyitva tartást.
Ha 48 órán belül mondod le, akkor a következő látogatásodnál rendszerünk automatikusan felszámolja számodra az elmaradt szolgáltatás értékének anyagköltséggel csökkentett összegét (20%), amely kollégánk munkadíját fedezi. (Ez abban az esetben is érvényes, ha az időpontod áthelyezését vagy törlését betegség miatt kéred.)
Több, mint 10 perces késés esetén: a rendelkezésre álló időt tudjuk biztosítani számodra, hiszen nem várakoztathatjuk meg a következő vendéget. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ebben az esetben is a befoglalt szolgáltatás teljes költségét szükséges felszámolnunk kollégánk számára.
Előfordulhat, hogy nagyobb késésnél a kért szolgáltatást nem tudjuk biztosítani. Ilyenkor kérésedre egy új időpontot foglalunk számodra.
Fontos! Ha az új időponton nem jelensz meg, vagy 24 órán belül lemondod, következő látogatásod alkalmával rendszerünk automatikusan felszámolja az általad kihagyott szolgáltatás árát. (Ez abban az esetben is érvényes, ha betegség miatt nem jelensz meg vagy mondod le az időpontod, hiszen az előző időpontodat már elmulasztottad.)
Kérjük, vedd figyelembe, hogy az e-mailben és Messengeren történő megkereséseket lehetőségeinkhez mérten tudjuk fogadni, azaz: hétfőtől-szombatig 9.00 és 19.00 óra között. A lemondás leggyorsabb módja, ha telefonon keresel fel bennünket.
Adataidat bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk tovább!